Uitasem – Caleido Talks
Invitați: Gabriel Sandu și Elise Wilk
Ce s-a întâmplat cu puștiul din Galați care a fost crescut de mama lui să creadă că este Isus Hristos. O discuție despre cum (ar trebui să) mai citim dramaturgi români (și nu doar).
Invitați: Gabriel Sandu și Elise Wilk
Ce s-a întâmplat cu puștiul din Galați care a fost crescut de mama lui să creadă că este Isus Hristos. O discuție despre cum (ar trebui să) mai citim dramaturgi români (și nu doar).
Catinca Drăgănescu a realizat Domeniul luptei, un proiect de autor care se înscrie într-un demers mai amplu pe care l-a construit în ultimii ani – Trilogia migrației. Catinca face un teatru al conștiinței, iar Festivalul Caleido oferă scena perfectă pentru o asemenea artă.
Pe Dragoș Dumitru îl puteți vedea, în Caleido, în spectacolul “Mangipe Prandemasqe”/ „Cerere în Căsătorie”.
În Caleido, pe Kostas îl puteți vedea în Cui i-e frică de Mitică sau Atenție, se taie apa, dar mai ales în Libretto Solitudine.
Alex Popa este actor al Teatrului Excelsior din București, însă îl regăsim și în spațiul independent, mai ales în producțiile Unteatru. În Festivalul Caleido, îl vedem în „Pelicanul”, în regia lui Florin Liță, o co-producție Unteatru și Caleido din 2019, în care îl interpretează pe Fredrick, un tânăr alcoolic, confruntat cu abuzul domestic. Am stat de vorbă despre acest rol, dar și despre perioada de pandemie, despre generația din care face parte și despre teatrul independent de la noi. Iată!
Vineri, 25 martie, de la ora 19:00, la Teatru Infinit (Strada Mihai Eminescu 127) va avea loc o nouă reprezentație ”Libretto Impostura”, o producție Caleido în regia lui Matei Lucaci-Grünberg.
Ioana va fi în CALEIDO cu spectacolul “Neverland”. Care este povestea?