Limite – Caleido Talks
Invitați: Mihaela Michailov, Radu Apostol și Gabriela Dima
Despre școala românească, cu bune și mai ales cu rele, și despre cum se văd acestea de la București până în comunitățile rurale în care Teach for Romania se implică.
Invitați: Mihaela Michailov, Radu Apostol și Gabriela Dima
Despre școala românească, cu bune și mai ales cu rele, și despre cum se văd acestea de la București până în comunitățile rurale în care Teach for Romania se implică.
âmbătă, 11 decembrie, de la ora 19, Teatrul Municipal „Maior Gheorghe Pastia” din Focșani vă așteaptă la reprezentația spectacolului „Domnișoara Iulia” de August Strindberg, cu Dana ROGOZ, Richard BOVNOCZKI și Mihaela TROFIMOV – O producție Caleido în regia lui Andrei și Andreea Grosu.
„Despre bullying, feminism, body shaming îmi place să vorbesc și cred că e important de abordat mai des astfel de teme, care din păcate sunt prezente încă și fac victime”, spune coregrafa Ioana Marchidan pe care o vedem în Festivalul Caleido în performance-ul „Reverse Discourse”, început în 2018, la Lisabona, și cunoscut publicului bucureștean de la Linotip – Centru Independent Coregrafic.
Pe Georgeta Corca o vedem în Festivalul Caleido în performance-ul „Daughters”, semnat de Simona Deaconescu și produs de Tangaj Dance și Centrul Național al Dansului București. În rândurile care urmează, vorbește despre istoriile personale surprinse în „Daughters”, despre copiii generației hippie, despre viziunea asupra corpului feminin pe care o propune spectacolul, dar și despre cum vede scena dansului contemporan de la noi, azi.
Invitați: Dana Rogoz, Mihaela Trofimov și Richard Bovnoczki
INTERVIU cu actorul și regizorul Ionuț Caras, pornind de la spectacolul „Pe ei!” – o remarcabilă rememorare, prin intermediul teatrului, a Experimentului Pitești.
Cu actorul István Téglás, despre „Magic is a condition that kills people in all kinds of performative hazards”, în care îl vedem alături de coregrafa Andreea Novac în Festivalul Caleido, dar și despre rolul artistului în societatea de azi, despre starea teatrului independent în România și despre cum a rezistat în pandemie.