Uitasem – Caleido Talks
Invitați: Gabriel Sandu și Elise Wilk
Ce s-a întâmplat cu puștiul din Galați care a fost crescut de mama lui să creadă că este Isus Hristos. O discuție despre cum (ar trebui să) mai citim dramaturgi români (și nu doar).
Invitați: Gabriel Sandu și Elise Wilk
Ce s-a întâmplat cu puștiul din Galați care a fost crescut de mama lui să creadă că este Isus Hristos. O discuție despre cum (ar trebui să) mai citim dramaturgi români (și nu doar).
De vorbă cu tânărul regizor Norbert Boda despre spectacolul „Singurătatea pietrelor”, de la Unteatru, pe care îl vedem în Festivalul Caleido și în centrul căruia îl regăsim pe Sandy, un copil care suferă de autism, cât și despre felul în care teatrul independent se raportează la problemele lumii contemporane și despre efectele pandemiei asupra acestui segment.
Ionuț coordonează trupa PlayHood. De la PlayHood puteți vedea în Caleido spectacolul Aleea Stereotipurilor.
Zita este de bază în trupa Giuvlipen (teatru feminist rom). O puteți vedea în Festivalul Caleido în spectacolul Sexodrom.
„În Daughters, mi-am imaginat cum s-ar fi comportat mamele și bunicile noastre dacă ar fi fost punkerițe”, spune coregrafa Simona Deaconescu despre spectacolul său pe care îl vedem în Festivalul Caleido. „Daughters” vorbește despre generații și despre viziunea – mai mult sau mai puțin moștenită – asupra corpului.
Elena Morar vine în CALEIDO cu spectacolul Bildungswoman, o punere în scenă curajoasă despre identități și devenire feminină prin prisma a două personaje.
O întâlnire cu Nona Șerbănescu, pornind de la spectacolul „Bambina, regina florilor” (regia Mihai Lukacs), pe care îl vedem în Festivalul Caleido și care spune povestea cunoscutei florărese Lina Georgescu și a romilor boldeni.