Domnișoara Iulia – Caleido Talks
Invitați: Dana Rogoz, Mihaela Trofimov și Richard Bovnoczki
O discuție despre cum se construiesc, într-un spectacol de teatru din secolul XXI, trei personaje create în secolul XIX.
Invitați: Dana Rogoz, Mihaela Trofimov și Richard Bovnoczki
O discuție despre cum se construiesc, într-un spectacol de teatru din secolul XXI, trei personaje create în secolul XIX.
Andreea și Andrei sunt regizori și părinți-fondatori ai teatrului independent unteatru.
Hermina Stănciulescu semnează light designul și viodeoproiecțiile performance-ului „Reverse Discourse” de la Linotip – Centru Independent Coregrafic, pe care îl vedem în Festivalul Caleido. Am stat de vorbă despre cum a lucrat cu coregrafa Ioana Marchidan de această dată, despre cum stăm la capitolul spectacolului multimedia la București și despre felul cum pandemia a afectat sectorul cultural independent de la noi.
De vorbă cu tânărul regizor Norbert Boda despre spectacolul „Singurătatea pietrelor”, de la Unteatru, pe care îl vedem în Festivalul Caleido și în centrul căruia îl regăsim pe Sandy, un copil care suferă de autism, cât și despre felul în care teatrul independent se raportează la problemele lumii contemporane și despre efectele pandemiei asupra acestui segment.
Alex Popa este actor al Teatrului Excelsior din București, însă îl regăsim și în spațiul independent, mai ales în producțiile Unteatru. În Festivalul Caleido, îl vedem în „Pelicanul”, în regia lui Florin Liță, o co-producție Unteatru și Caleido din 2019, în care îl interpretează pe Fredrick, un tânăr alcoolic, confruntat cu abuzul domestic. Am stat de vorbă despre acest rol, dar și despre perioada de pandemie, despre generația din care face parte și despre teatrul independent de la noi. Iată!
O întâlnire cu sound designerul și performerul Denis Bolborea, pornind de la spectacolul Bad Mamma (coregrafie de Valentina de Piante Niculae), parte a trilogiei Singing Bodies, produsă de Indie Box. În rândurile care urmează, Denis Bolborea vorbește despre cum a apărut Singing Bodies, despre cum a lucrat cu Valentina de Piante Niculae pentru Bad Mamma, dar și despre cum a arătat pentru el acest an de pandemie sau despre cum stăm, în București, în privința dansului contemporan.
O ofrandă! O odă! O plecăciune în fața corpurilor neconforme și a performance-ului radical. Mulțumim că ați fost alături de noi!