AutoPsy&Co

Spectacolul a mai fost prezentat în cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu, Festivalului Curtea Artiștilor Zalău, SUNLIGHT Festival Timișoara și DATfest. De asemenea, acesta a avut parte până în prezent de șase reprezentații în cadrul Departamentului de Artă Teatrală a Universității „Lucian Blaga” din Sibiu.

30 noiembrie, 20:00 | AUĂLEU

Pentru rezervări completați formularul de aici. Accesul în sală se face cu 15 minute înainte de ora anunțată

Adaptare după: Gérald Gruhn
Regia: Ofelia Popii
Cu: Oana Brânzan
Co-producători: Departamentul de Artă Teatrală al Facultății de Litere și Arte al ULBS & Asociația Culturală Philogen
Light design: Dorin Părău
Muzică originală: Swipe Studio
Foto credit: Carol Hruby
Manager proiect: Denisa Bar
Durata: 50 min
Premiera: 3 iunie 2022

„Găsește un copil nevinovat, ține-l departe de orice valoare morală sau etică, rupe-i în două nevoia de iubire, apoi dă-i drumul în viață, după ce a cunoscut singurătatea, și o să ai parte de cel mai comun caz de supraviețuire într-o lume ce te formează după chipul și asemănarea ei… Un text ce te face să te întrebi ce înseamnă să fii puternic și sparge clișeele despre psihopați. Interpretarea Oanei te răvășește și te înduioșează, râzi, în timp ce îți ștergi lacrima cu jenă.” – Ofelia Popii

Similar Posts

  • Atelier Jonas Øren 

    În cadrul atelierului, Jonas Øren propune metode de a dansa imagini conduse de fantezie – „tableau vivants” – idealuri care ne-au modelat și ne modelează modul în care ne prezentăm corpurile în societate. Scopul este de a comenta/chestiona modul în care devenim adepții celor care se prezintă sau cărora li se atribuie rolurile de eminenți,…

  • Casa cu maimuțe

    Spectacolul „Casa cu maimuțe” îşi propune să exploreze diverse poveşti ale cartierului Fabric din Timişoara, pornind de la legende urbane, cât şi materiale documentar şi de arhivă. Având ca fundal clădirile istorice ale cartierului Fabric, în special Palatul Ştefania, cunoscut drept „Casa cu maimuţe” datorită celor patru statui de pe faţadă, spectacolul se axează în…

  • Hardly ever

    „Crezi în ceea ce spun sau în ceea ce arăt?” – „Hardly Ever” este un teren experimental în care dansatorii continuă să adune întrebări. Corpul performerului este înțeles ca o ficțiune pe care se poate scrie o multitudine infinită de posibile ficțiuni corporale. În timp ce construiesc diverse identități fizice, performerii se angajează într-o cartografie…

  • Domnișoara Iulia

    „Pentru noi, în momentul acesta al vieții, Domnișoara Iulia e un text cu raze X care ajung până la oase. E despre cum se descompun oamenii în nopțile nedormite și despre mersul pe sfoară fără plasă de siguranță. Ne fascinează cel mai crud și mai devorator Strindberg. E un studiu care te trage adânc sub…

  • AUĂLEU prezintă HUOOOOO!!!

    Un spectacol fără decor, muzică, efecte, costume, fum, figurație, dar la care în schimb se râde. Postura în care sunt puși artiștii, atunci când trebuie să își descrie operele, este ca aceea în care mamele spun despre copiii lor că sunt cei mai frumoși din lume. Ar fi ilar să ne lăudăm singuri spectacolele. Nu, categoric nu…

  • Mareele de primăvară ale unei fete cuminți

    „Mareele de primăvară ale unei fete cuminți” este o producție Indie Box creată în cadrul din programului 4 Corpuri – colectiv pentru dans, un program multianual coordonat de Fundația Gabriela Tudor și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.„Mareele de primăvară ale unei fete cuminți” spune povestea unei mame care a înnebunit într-o zi de toamnă….